Complimenten en klachten

Elke dag doen wij onze uiterste best om u zo goed mogelijk te helpen. Daarbij gaan heel veel dingen goed, maar soms kan er ook eens iets fout gaan. Wanneer u heel tevreden bent over de apotheek horen wij dat graag van u. Maar ook wanneer er iets niet goed is gegaan en u ontevreden bent over onze werkwijze vinden wij het belangrijk om dat van u te horen zodat wij dit in eerste instantie voor u kunnen oplossen maar hier leren wij ook van en, indien nodig, passen wij de werkwijze in de toekomst aan. Wat kunt u doen met uw klacht? Dat leest u hieronder.

Klachtenprocedure

Bent u ergens niet tevreden over en wilt u hierover een klacht indienen? Bespreek dit in ieder geval met uw apotheker. Bijvoorbeeld als u een klacht heeft over een recept of over een medewerker van de apotheek. Als de apotheker namelijk niet weet dat u ontevreden bent, kan hij of zij ook niet proberen de klacht op te lossen. U kunt uw klacht persoonlijk, telefonisch of per e-mail aan ons melden. Klik hier voor onze contactgegevens.

Komt u er samen met uw apotheker niet uit? Lees hier meer over de klachten- en geschillenregeling van de apotheek.